Reklamy i reklamacje

sonda

niedziela, 13 stycznia 2008

Ministerstwo Rozwoju Regionalnego promuje fundusze unijne. Do serc dorosłych chce dotrzeć poprzez małe dzieci, do nastolatków - przez nawiązanie do gier komputerowych. To chyba lepsze rozwiązanie niż przynudzanie w języku urzędniczym, który nikogo nie kręci, a mało kto go rozumie. I na pewno ciekawsze niż sieczka propagandy sukcesu, niejako z definicji grożąca heroldom "dobrej nowiny z Brukseli".


Dobrze nam się układa

Ale może jednak zbyt dziecinne? Kiczowate? futurystyczne?


Świetny program

Jak myślicie?

CO SĄDZISZ O TYCH SPOTACH?
Oba spoko
Pierwszy do bani, drugi - OK
Pierwszy OK, drugi - do bani
Dwie miernoty

Zobacz wyniki
21:49, billbordowy , sonda
Link Komentarze (1) »
czwartek, 08 listopada 2007
Do ostatniego, październikowo-listopadowego numeru miesięcznika "Press" dołączono bezpłatny dodatek "Promocja Miast". Warszawa, Bydgoszcz, Kraków, Gdynia i Poznań wykorzystały tę okazję, by zaprezentować swoje reklamy. Która podoba Wam się najbardziej?

UWAGA: Więcej reklam w większych formatach plus garść komentarzy gratis - kliknij "Więcej". Bez tego trudno o w pełni sprawiedliwą ocenę!

SONDA
Która z reklam podoba Ci się najbardziej?

Warszawa
Bydgoszcz
Kraków
Gdynia
Poznań

Zobacz wyniki
piątek, 19 października 2007
"Gazeta Wyborcza" udostępniła całą stronę na materiały PO, PiS, LiD i PSL. Redakcja poprosiła cztery największe partie, by wymyśliły coś, co tuż przed wyborczą ciszą mogłoby jeszcze zachęcić do głosowania właśnie na nie. Partie miały wolną rękę - mogły opublikować zdjęcia, rysunki, formy graficzne, teksty... Zobaczcie sami, co wymyślili. I oceńcie, która z tych reklam podoba Wam się najbardziej!

SONDA
Która z reklam najbardziej Ci się podoba?

PO
PiS
LiD
PSL

Zobacz wyniki
poniedziałek, 06 sierpnia 2007
Nieszczęścia - powiadano aż do III RP - chodzą parami. Teraz już oficjalnie nie można głosić takich opinii, ale niesłychanie przebiegły układ wciąż ośmiela się pary ośmieszać. Tym razem jako narzędzia karygodnej i bezproduktywnej krytyki wybrał sobie billboardy. Dla niepoznaki reklamy rozparcelowano pomiędzy różne firmy, by nie można było wskazać (i skazać!) osób winnych tego haniebnego ataku.


SONDA
Najfajniejsza... ups... najbrutalniejsza wobec rządzących billboardowa para to:

ekolodzy
nawijacze
bańkowcy

Zobacz wyniki

Zanim zagłosujesz - przeczytaj wyjaśnienie!

poniedziałek, 14 maja 2007
Czy fragment prezentacji polsko-ukraińskiej kandydatury do organizacji Euro 2012 pokazanej na spotkaniu UEFA w Cardiff to plagiat reklamy iPoda firmy Apple? Obejrzyj, oceń, wyraź swą opinię.


Czy polsko-ukraińska prezentacja Euro UEFA 2012 to plagiat reklamy iPoda?

Jasna sprawa, zwykłe odgapiactwo
E tam, po prostu podobna stylistyka

Zobacz wyniki
 
1 , 2