Reklamy i reklamacje

pr

środa, 05 września 2007
W najbliższą sobotę w Poznaniu odbędzie się happening na rzecz bojkotu Coca-Coli. Ciekawe, czy i tam dotrą służby PR koncernu, którym niedawno przyszło prowadzić polemikę z przeciwnikami podczas koncertu Coke Live w Krakowie?

wtorek, 28 sierpnia 2007
Coca-Colę piłem i będę pił. Nie obnoszę się z tym jednak, bo i nie ma się czym chwalić. I to już jest, jak sądzę, całkiem skuteczny „bojkot”. Chyba nawet bardziej skuteczny niż jednorazowa mobilizacja pod nieco już wyblakłym sztandarem.
piątek, 17 sierpnia 2007
Mało kto wie, choć rzecz to warta nagłośnienia, że marka Tic Tac jest sponsorem pierwszego w Polsce rollercoastera z prawdziwego zdarzenia. Szkoda tylko, że sama z tej okazji komunikuje się z konsumentami w nieco „plastikowy” sposób.

sobota, 21 lipca 2007
Chiquita miała ostatnio dość dobrą prasę. Np. podczas zeszłorocznej Nocy Reklamożerców sympatię zyskały sobie jej spoty, w których przedstawiała się jako firma zaangażowana społecznie. Teraz - za sprawą wyroku waszyngtońskiego sądu - jej czarna historia znów wychodzi na jaw, pomimo intensywnych zabiegów specjalistów koncernu od reklamy i PR.

sobota, 10 marca 2007
Władze Polskich Kolei Państwowych znalazły sposób na strajkujących pracowników. Zamiast podnieść im pensje, judzą na nich niezadowolonych klientów. Tych samych, którym właśnie bez zmrużenia oka podnoszą ceny biletów.

 
1 , 2