Reklamy i reklamacje

antygencja

czwartek, 12 czerwca 2014

Informacja prasowa, Kraków, piątek 13 czerwca 2014

Antygencja, pierwsza w kraju agencja (anty)marketingowa, ma nową identyfikację wizualną. – Zmienia się rzeczywistość wokół nas, więc i my się zmieniamy – mówi Jan Konsumencki, rzecznik Antygencji.




– Świat reklamy widzimy w czarnych barwach i to się nie zmienia – powiedział Konsumencki. – Jednak planując nowy etap w działalności Antygencji odczuliśmy potrzebę wyraźnego pogłębienia dotychczasowej perspektywy.

Zadanie przygotowania nowej identyfikacji wizualnej zrealizował antygencyjny team kreatywny BeBock, w składzie Beata Tarło (senior copywriter) i Wojciech Bocian (art director). 

– Czujemy się współtwórcami trendu na minimalizm i konsekwentnie go wspieramy. Stąd od początku wiedzieliśmy, że rebranding musi być czytelny, lecz zarazem dyskretny – mówi Beata Tarło. – Dlatego w naszej kreacji amplifikacja sensu antygencyjnej symboliki oparta została na semantycznej rekontekstualizacji. 

A Wojciech Bocian dodaje: – Nie kryję swej fascynacji twórczością Malewicza. Jego inspiracja jest tu całkiem jasna, choć ciemna. 

Nowy kontekst dodaje mocy dotychczasowemu logo. Teraz w miejsce czarnego kwadratu logo Antygencji stanowi czarny kwadrat na czarnym tle. – Mamy również inne warianty chromatyczne, w tym negatyw, czyli biały kwadrat na białym tle – dopowiada Bocian. 



Zmiany z entuzjazmem przyjęła Krystyna Bogacz, dyrektor finansowa Antygencji. – Dzięki kreatywności naszych kreatywnych maksymalny efekt wizerunkowy osiągamy minimalnym kosztem! – mówi Bogacz i zapowiada, że Antygencja zamierza się ubiegać o unijne dofinansowanie na wdrożenie nowego systemu identyfikacji wizualnej.

 

Antygencja na FB

piątek, 31 stycznia 2014
Trzeba mieć fantazję, by wytyczać szlaki potomnym, i odwagę, by nie uginać się pod byle przyziemnym krytykanctwem. Wiedzą o tym władze Krakowa, które bez pytania mieszkańców postanowiły zgłosić kandydaturę miasta do organizacji Zimowych Igrzysk Olimpijskich w 2022 r. Wygląda jednak na to, że ich rozmach i wizjonerstwo zostaną pobite, a szanse na otrzymanie tej prestiżowej imprezy przez gród Kraka radykalnie maleją. Czemuż to? Bo choć z olimpijskiego wyścigu wycofały się już bogate Monachium, Sztokholm czy szwajcarski kanton Gryzonia – w szranki staje kolejny poważny kandydat. A nawet dwóch, połączonych iście piekielną koalicją.
wtorek, 23 kwietnia 2013

W poniedziałek ruszyła kampania promocyjna ekskluzywnego butiku marki Louis Vuitton, który pod koniec czerwca br. otwarty zostanie w Warszawie. Za strategię komunikacyjną, kreację i działania w social mediach odpowiada Antygencja, pozycjonująca się jako pierwsza w kraju agencja (anty)marketingowa.

Antygencja zaproponowała kreację przewrotnie wzmacniającą wizerunek Louisa Vittona jako producenta najdroższych na świecie damskich torebek. Prowokacyjny pomysł promocji sprzedażowej oparto na mechanizmie sezonowej... podwyżki cen. – Z jednej strony podkreślamy w ten sposób unikalną cechę marki, z drugiej otwieramy perspektywę wymiernego wzrostu zwrotu z inwestycji w promocję – mówi Czesława Bogacz, senior strategy planner Antygencji. Kreacja świadomie odwołuje się do popularnych form promocji, znanych np. z layoutów sieci marketów.

– Chcieliśmy przybliżyć markę zwykłym ludziom, by pokazać masowemu konsumentowi, że świat Vittona otwarty jest również dla nich – mówi szef kreacji Antygencji, Marcos Tumdanver. Przejrzyste layouty skonfrontowane są z przewrotnym hasłem: "Louis Vitton. Puścimy Cię z torbami". Jego dwuznaczność spodobała się już internautom. Tylko pierwszego dnia zamieszczony w sieci viral obejrzało ponad 20 tysięcy osób.

- Cieszymy się z tego sukcesu i liczymy, że stanie się on przygrywką do kampanii outdoorowej, która zaczyna się w środę – powiedziała Bogacz. Wiadomo, że od środy na ulicach Warszawy pojawią się billboardy i citylighty. Reszty przedstawiciele Antygencji ujawnić na razie nie chcą. – Niech to będzie prawdziwa niespodzianka dla konsumentów i miłośników oryginalnej reklamy – dopowiada Tumdanver.

Sam Louis Vitton zgodnie ze swoją korporacyjną polityką obiegu informacji oficjalnie nie komentuje kampanii.

poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Podsumowanie fuzji telewizji "n" i Cyfry + by Antygencja. Gdzie dwóch się łączy, tam trzeci korzysta?

.

czwartek, 10 stycznia 2013

Tym razem propozycja dla miłośników turystyki ekstremalnej. Zapiera dech. Kraków - ósmy smród świata.

 
1 , 2