Reklamy i reklamacje

wtorek, 01 lipca 2014
Konsumenci są dziś świadomi reklamowych kłamstw. Dlatego w siłę rośnie nurt reklamy "autentycznej", pokazującej "prawdziwych ludzi". Prekursorem była tu marka Dove, próbująca dowartościować "zwyczajne kobiety". Ostatnio furorę podobną kampanię prowadzi Always. Ale pojawiły się również pierwsze projekty, które odkłamywać mają wizerunek mężczyzny.
czwartek, 12 czerwca 2014

Informacja prasowa, Kraków, piątek 13 czerwca 2014

Antygencja, pierwsza w kraju agencja (anty)marketingowa, ma nową identyfikację wizualną. – Zmienia się rzeczywistość wokół nas, więc i my się zmieniamy – mówi Jan Konsumencki, rzecznik Antygencji.




– Świat reklamy widzimy w czarnych barwach i to się nie zmienia – powiedział Konsumencki. – Jednak planując nowy etap w działalności Antygencji odczuliśmy potrzebę wyraźnego pogłębienia dotychczasowej perspektywy.

Zadanie przygotowania nowej identyfikacji wizualnej zrealizował antygencyjny team kreatywny BeBock, w składzie Beata Tarło (senior copywriter) i Wojciech Bocian (art director). 

– Czujemy się współtwórcami trendu na minimalizm i konsekwentnie go wspieramy. Stąd od początku wiedzieliśmy, że rebranding musi być czytelny, lecz zarazem dyskretny – mówi Beata Tarło. – Dlatego w naszej kreacji amplifikacja sensu antygencyjnej symboliki oparta została na semantycznej rekontekstualizacji. 

A Wojciech Bocian dodaje: – Nie kryję swej fascynacji twórczością Malewicza. Jego inspiracja jest tu całkiem jasna, choć ciemna. 

Nowy kontekst dodaje mocy dotychczasowemu logo. Teraz w miejsce czarnego kwadratu logo Antygencji stanowi czarny kwadrat na czarnym tle. – Mamy również inne warianty chromatyczne, w tym negatyw, czyli biały kwadrat na białym tle – dopowiada Bocian. 



Zmiany z entuzjazmem przyjęła Krystyna Bogacz, dyrektor finansowa Antygencji. – Dzięki kreatywności naszych kreatywnych maksymalny efekt wizerunkowy osiągamy minimalnym kosztem! – mówi Bogacz i zapowiada, że Antygencja zamierza się ubiegać o unijne dofinansowanie na wdrożenie nowego systemu identyfikacji wizualnej.

 

Antygencja na FB

wtorek, 22 kwietnia 2014

Antygencja rozpoczyna kampanię de-frekwencyjną przed krakowskim referendum. Po co mamy się wypowiadać w sprawie organizacji Zimowych Igrzysk Olimpijskich w 2022, skoro Oni chętnie podejmą decyzję za nas?

https://www.facebook.com/events/249944871859187/

piątek, 04 kwietnia 2014
Kendra Each napisała, Internet Tendency Timothy'ego McSweeneya opublikował, ze stockowych ujęć zmontował Dissolve Footage, a Antygencja przetłumaczyła na polski. Zapraszamy na kultowy, acz generyczny, film reklamowy. Dla każdego, choć popularna w branży maksyma głosi, że jak coś jest dla każdego, to jest dla nikogo.
piątek, 31 stycznia 2014
Trzeba mieć fantazję, by wytyczać szlaki potomnym, i odwagę, by nie uginać się pod byle przyziemnym krytykanctwem. Wiedzą o tym władze Krakowa, które bez pytania mieszkańców postanowiły zgłosić kandydaturę miasta do organizacji Zimowych Igrzysk Olimpijskich w 2022 r. Wygląda jednak na to, że ich rozmach i wizjonerstwo zostaną pobite, a szanse na otrzymanie tej prestiżowej imprezy przez gród Kraka radykalnie maleją. Czemuż to? Bo choć z olimpijskiego wyścigu wycofały się już bogate Monachium, Sztokholm czy szwajcarski kanton Gryzonia – w szranki staje kolejny poważny kandydat. A nawet dwóch, połączonych iście piekielną koalicją.
 
1 , 2 , 3 , 4 , 5 ... 42