Reklamy i reklamacje

Blog > Komentarze do wpisu

NOwe LOGO Antygencji

Informacja prasowa, Kraków, piątek 13 czerwca 2014

Antygencja, pierwsza w kraju agencja (anty)marketingowa, ma nową identyfikację wizualną. – Zmienia się rzeczywistość wokół nas, więc i my się zmieniamy – mówi Jan Konsumencki, rzecznik Antygencji.




– Świat reklamy widzimy w czarnych barwach i to się nie zmienia – powiedział Konsumencki. – Jednak planując nowy etap w działalności Antygencji odczuliśmy potrzebę wyraźnego pogłębienia dotychczasowej perspektywy.

Zadanie przygotowania nowej identyfikacji wizualnej zrealizował antygencyjny team kreatywny BeBock, w składzie Beata Tarło (senior copywriter) i Wojciech Bocian (art director). 

– Czujemy się współtwórcami trendu na minimalizm i konsekwentnie go wspieramy. Stąd od początku wiedzieliśmy, że rebranding musi być czytelny, lecz zarazem dyskretny – mówi Beata Tarło. – Dlatego w naszej kreacji amplifikacja sensu antygencyjnej symboliki oparta została na semantycznej rekontekstualizacji. 

A Wojciech Bocian dodaje: – Nie kryję swej fascynacji twórczością Malewicza. Jego inspiracja jest tu całkiem jasna, choć ciemna. 

Nowy kontekst dodaje mocy dotychczasowemu logo. Teraz w miejsce czarnego kwadratu logo Antygencji stanowi czarny kwadrat na czarnym tle. – Mamy również inne warianty chromatyczne, w tym negatyw, czyli biały kwadrat na białym tle – dopowiada Bocian. 



Zmiany z entuzjazmem przyjęła Krystyna Bogacz, dyrektor finansowa Antygencji. – Dzięki kreatywności naszych kreatywnych maksymalny efekt wizerunkowy osiągamy minimalnym kosztem! – mówi Bogacz i zapowiada, że Antygencja zamierza się ubiegać o unijne dofinansowanie na wdrożenie nowego systemu identyfikacji wizualnej.

 

Antygencja na FB

czwartek, 12 czerwca 2014, billbordowy

Polecane wpisy

TrackBack
TrackBack w tym blogu jest moderowany. TrackBack URL do wpisu: