Częstochowa (prawdobodobnie) stawia na Guinessa

Antygencja zrealizowała swoją pierwszą kampanię z obszaru marketingu terytorialnego. Klient, Wydział Kultury, Sportu, Rekreacji i Promocji Urzędu Miasta Częstochowy, zdecydował, by przed tegorocznym sezonem poprawić wizerunek Miasta za pomocą nowego produktu turystycznego.
Dział strategii Antygencji zaproponował stworzenie produktu tak niepowtarzalnego, by jego istnienie samo w sobie stało się solidnym fundamentem pod nowe pozycjonowanie marki Częstochowy. – Chcieliśmy czegoś wyjątkowego, czegoś, co będzie prawdziwym USP miasta, czegoś, na czym będzie można oprzeć jego komunikację marketingową – mówi Dawid Duchowny, senior strategy planner Antygencji.
Antygencyjny team kreatywny BeBock, Beata Tarło (senior copywriter) i Wojciech Bocian (art director), opracował kreację zatytułowaną „Porządek sprzeczności”. – Skonfrontowaliśmy ze sobą sacrum i profanum. Nasz papież to gigant wśród maluczkich. Jest jak Guliwer na wyspie liliputów - mówi Tarła. – A dla młodzieży szykujemy virala z Papieżem ogranym jako King-kong – uchyla tajemnicy Bocian.
Park miniatur, gigantyczny pomnik Papieża oraz kampania promocyjna Częstochowy współfinansowane były z Funduszu Regionalnego Województwa Śląskiego „Świadomość kształtuje Byt” z Programu Operacyjnego „Śląskie w Europie, Europa w Śląskiem”.