Reklamy i reklamacje

Blog > Komentarze do wpisu

Antygencja dla Częstochowy

 

Częstochowa (prawdobodobnie) stawia na Guinessa 



Antygencja zrealizowała swoją pierwszą kampanię z obszaru marketingu terytorialnego. Klient, Wydział Kultury, Sportu, Rekreacji i Promocji Urzędu Miasta Częstochowy, zdecydował, by przed tegorocznym sezonem poprawić wizerunek Miasta za pomocą nowego produktu turystycznego. 

Dział strategii Antygencji zaproponował stworzenie produktu tak niepowtarzalnego, by jego istnienie samo w sobie stało się solidnym fundamentem pod nowe pozycjonowanie marki Częstochowy. – Chcieliśmy czegoś wyjątkowego, czegoś, co będzie prawdziwym USP miasta, czegoś, na czym będzie można oprzeć jego komunikację marketingową – mówi Dawid Duchowny, senior strategy planner Antygencji. 

Antygencyjny team kreatywny BeBock, Beata Tarło (senior copywriter) i Wojciech Bocian (art director), opracował kreację zatytułowaną „Porządek sprzeczności”. – Skonfrontowaliśmy ze sobą sacrum i profanum. Nasz papież to gigant wśród maluczkich. Jest jak Guliwer na wyspie liliputów - mówi Tarła. – A dla młodzieży szykujemy virala z Papieżem ogranym jako King-kong – uchyla tajemnicy Bocian.

 

Park miniatur, gigantyczny pomnik Papieża oraz kampania promocyjna Częstochowy współfinansowane były z Funduszu Regionalnego Województwa Śląskiego „Świadomość kształtuje Byt” z Programu Operacyjnego „Śląskie w Europie, Europa w Śląskiem”.

poniedziałek, 06 maja 2013, billbordowy

Polecane wpisy

TrackBack
TrackBack w tym blogu jest moderowany. TrackBack URL do wpisu: